محسن رضایی: یک ریال از پول مردم ایران را به هیچ کشوری نمی‌دهم >
 
بزرگترین سایت تفریحی
 
 

پارک لاله تهران ، امروز شاهد برپایی اولین میتنگ محسن رضایی بود.این میتینگ ، در عین حال ، نخسیتن رویداد تبلیغی در فضاهای عمومی و باز شهر تهران در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است ؛ پیش از این همه آیین های تبلیغاتی کاندیداها ، در فضاهایی مانند مساجد ، سالن های اجتماعات و دانشگاه ها…

پارک لاله تهران ، امروز شاهد برپایی اولین میتنگ محسن رضایی بود.
این میتینگ ، در عین حال ، نخسیتن رویداد تبلیغی در فضاهای عمومی و باز شهر تهران در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است ؛ پیش از این همه آیین های تبلیغاتی کاندیداها ، در فضاهایی مانند مساجد ، سالن های اجتماعات و دانشگاه ها و با دعوت قبلی و حضور افراد خاص برگزار شده است.

 

محسن رضایی

در این مراسم ، که هزاران نفر شرکت داشتند ، رضایی بخش هایی از برنامه هایش را اعلام کرد. مهم ترین فرازهای سخنان این کاندیدای ریاست جمهوری به سرح زیر است:
 
* گرانی، فقر، اعتیاد و مشکلات فرهنگی شایسته ملت ایران نیست. این ملت زندگی معنوی و مادی و پیشرفت درست را می‌خواهد. گرانی‌ها باید از سر راه مردم برداشته شود، متاسفانه امروز قدرت خرید مردم کم شده است. بنده معتقدم می‌توان با تدبیر و شجاعت گرانی‌ها و تورم افسارگسیخته را مهار کرد. با تدبیر و شجاعتی که شما در من سراغ دارید این وعده را می‌دهم که در سال اول دولت این گرانی‌ها و تورم را مهار خواهم کرد.
 
 *برای اصلاح فرهنگ باید دولت شروع‌کننده این اصلاح باشد. مگر می‌شود در سیاست بداخلاقی کرد و انتظار هم داشت جامعه فرهنگی باشد.

محسن رضایی

 * بنده اگر رئیس‌جمهور ایران شوم قویترین دیپلمات‌های ایران را برای مذاکره با گروه ۱+۵ آماده می‌کنم.
 
* در سیاست خارجی دنبال ماجراجویی نیستیم اما از منافع ملی خود نیز نمی‌گذریم. من یک ریال به کشوری نمی‌دهم که یک ریال برای مردمم نگیرم. البته انتظار داریم کشورهای منطقه نیز همکاری‌های بهتری با هم داشته باشند. ما به دنبال گسترش روابط ایران بر منطقه هستیم.
 

* مگر ما نفت، گاز، معادن و کارشناسان خوب نداریم. ما فقط نیاز به مدیریت خوب و قوی داریم. دولت ما باید دولتی آگاه، مدیر و مدبر باشد تا بتواند مشکلات را از سر پای ملت ایران بردارد. عزیزان بدانید من دولتی دانا، آگاه و بابصیرت درست می‌کنم. کارها را به خود مردم واگذار خواهم کرد و به حضور مردم در صحنه امیدوارم.

محسن رضایی

*در سیاست خارجی دنبال ماجراجویی نیستیم اما از منافع ملی خود نیز نمی‌گذریم. یک ریال به کشوری نمی‌دهم که یک ریال برای مردمم نگیرم.
 
*هم‌اکنون دولت روی صندلی خود و مردم نیز روی صندلی خود نشسته‌اند، ضمن آنکه یک سفره برای حکومت و یک سفره دیگر برای دولت باز شده است. من این سفره‌ها را یکی می‌کنم.

* در صورت پیروزی ۵ میلیون کسب‌وکار خانگی برای بانوان و سالمندان درست می‌کنم.

 


* کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما همچنین مسئله خودروسازی را حل خواهیم کرد. در حال حاضر  آمده‌اند برای خودروسازی تعرفه‌ای درست‌ کرده‌اند . با این حال مشکلی حل نشده است و اتومبیل‌ها فقط قتلگاهی برای ملت ما شده‌اند، بدانید که صنعت ایران نیاز به تحول دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 7301
بازدید کل : 138885
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1